Natthas

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Nadia Iwanek - 14 december 2010 21:18

Va? Ska jag börja med den dåliga? Jaha ok da!!!?

Jag ska inte träffa Billy i heljen, dom ska ha någon slags familje träff. Både jag och han blev ledsa att vi inte kunde ses. Men vi ska ses på jullovet eller efter jul    Kanske på Nyår, har inte vågat fråga !   

Ok, va inte så ivriga, här kommer den bra nyheten.

Jag har fått photo standart ! Så nu kan jag göra en layout, har gjort en som ni ser, inte så bra man måste ju träna! Vill ni se lite bilder från när jag hade min första blogg? OK men skratta inte ihjäl er bara!

            Ja den första är ett omslag till en historia jag skrev som hette "djävulens dotter" Den handlade om en tjej som föds på en kyrkogård på 1600 talet och man trodde då att om någon föds på en kyrkogårs så ska den bli förföljd av döden och alla i dens närhet ska dö eller få otur. Hihi man var väl ganska bra da ;) Den sista bilden var ett litet skämt till Kissie, träffade henne på stan och hon ba "oj Natta, vad stor du blivit" de är nämligen så att hon och min bror gick i samma klass som hon ända upp till 6an och jag fick sitta i hennes knä och prata med henne när jag var c.a 6 år gammal, men då var hon inte känd.  Hon gick runt med Cholé väldit söt, vara att hon stavat namnet fel, eller aa man borde inte lägga " ´ " över E:et för då blir det ett lång E. Svårt att förklara, men de e så att hennes valp hetter "chloii" som man utalar de men hon skrev " ´ " och då blir de choleee, tänk på lång E! Skit samma har de så bra


 


Presentation


Jag är som alla andra men på mitt eget lilla sätt. Är oftast glad och på bra humör!

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

1 besvarad fråga

NOT SWEDISH?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Omröstning

Gillar du min blogg?
 JA!!!
 Ja
 nja
 nej
 NEJ!!!!
 Ja men du borde ändra "kommentera vad"
 Nej men du kan förbättre "kommentera vad"

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards